Indien de ontvangen artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen, bieden wij u de gelegenheid om deze binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst te retourneren. Gelieve de retourzending te vergezellen van de bijbehorende factuur of bestelbevestiging. Het ontbreken van deze documentatie zal resulteren in de onmogelijkheid om uw retourverzoek te verwerken.

Voor terugbetaling van het aankoopbedrag of omruilopties dient het geretourneerde product in ongewijzigde staat te verkeren, inclusief aangehechte labels en etiketten, en vrij van enige tekenen van gebruik. Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren indien er vermoeden bestaat van reeds gebruik of externe beschadiging buiten onze verantwoordelijkheid.

Voor gevallen waarin technische ondersteuning vereist is of sprake is van een defect, verzoeken wij u vriendelijk eerst contact op te nemen met onze klantenservice via info@kiraal.nl.

In het geval dat het artikel nog in de originele verzegeling zit, staan wij zelfs toe dat retourzendingen plaatsvinden tot 30 dagen na ontvangst. Voor dergelijke situaties verzoeken wij u vriendelijk eerst contact met ons op te nemen.

Een eenvoudig retourproces in 3 stappen:

Stap 1: Verkrijg een retourlabel

(tijdelijk niet beschikbaar mail ons op info@kiraal.nl)

Stap 2: Verzend uw bestelling

Stuur de artikelen samen met het bestelnummer naar het adres vermeld op het retourlabel. Gelieve ervoor te zorgen dat het pakket goed verpakt is. U bent namelijk als afzender verantwoordelijk voor het pakket.

Stap 3: Terugbetaling op uw bankrekening

Nadat wij het pakket hebben ontvangen, zullen wij ervoor zorgen dat het aankoopbedrag binnen een termijn van 5-10 werkdagen op uw bankrekening wordt teruggestort.

Belangrijk: Stuur uw retourzending te allen tijde naar het retouradres via onze verzendpartner. Indien u echter van plan bent om zelf een retourlabel aan te schaffen, verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken, zodat wij de zending kunnen verwachten.

Mocht de retourzending naar een ander adres worden verzonden, dan zullen wij deze niet in behandeling nemen. Idem voor zendingen zonder track en trace, hiervoor staan wij niet garant. 

 

Omruilen?
Dit bieden wij kosteloos aan, mail ons op info@kiraal.nl om dit in gang te zetten.
Na omruilingen is retourneren helaas niet meer mogelijk. Bedenk dus eerst goed welk horloge u graag zou willen hebben. 
Retourneren naar een cadeaubon is dan nog wel mogelijk.

Heeft u een artikel op bestelling (op reservering) besteld? Deze artikelen kunnen helaas niet geretourneerd worden, omdat ze speciaal voor u worden besteld of op maat worden gemaakt. Hierdoor kunnen ze na levering niet zomaar aan ons assortiment worden toegevoegd. We vragen u daarom om uw keuze zorgvuldig te maken.

 

Maak je gebruik van onze verzendverzekering?
Deze kan niet terugbetaald worden nadat de dienst is gebruikt (verzending heeft plaatsgevonden). Het artikel zelf kan uiteraard wel bij retournering en voldoen aan voorwaarden terugbetaald worden :)

Gratis Verzending

Makkelijk retourneren

Veilige betaling

Tevredenheid garantie